Boek 3 - The life changing magic of not giving a f**k

21/03/2017

Hallo iedereen. Vandaag ga ik het hebben over één van mijn favoriete boeken en wat ik eruit geleerd heb.
Het boek dat ik gelezen heb ik de Nederlandstalige versie van het boek: the life changing magic of not giving a f**k. Het is geschreven door Sarah Knight en vertaald door Erik de Vries.
Ik vond het een heel leerrijk boek, dat gevoel had ik er al over als ik de cover bekeek. Ik heb dit boek eerst in het Engels gelezen en heb het ook in die versie. De Nederlandstalige versie ben ik gaan lenen bij de bib. Ik vond beide versies even goed, het enige nadeel is dat sommige "grapjes" anders of slecht verwoord worden in de vertaling.

Het boek heeft mij laten nadenken over wat echt belangrijk is en over wat en wie mijn tijd waard zijn. Het is een boek dat letterlijk je ogen opent. Er zitten vele belangrijke levenswaarheden in, evenals kleine weetjes en tips die je zelf vergeet of niet weet. Het is een non-fictie boek, dat onder de noemer "self development" valt. Een opgeruimd hoofd is werkelijk het begin van alle productiviteit en geluk, hierbij helpt het boek ook echt. Je krijgt een klare, heldere blik op hoe je je leven net dat tikkeltje beter, rustiger en ervaring-rijk kan maken. Ik kan het aanraden aan iedereen die eens iets anders wil lezen, iets wat je niet zal vervelen.

Tot volgende keer.
Nathalie

Post a Comment

Latest Instagrams

© Nathalie Van Hauwe. Design by Fearne.