informatie over mezelf

05/09/2016

foto van Pinterest
Hallo iedereen. In dit eerste blog bericht deel ik wat persoonlijke informatie over mijn boekensmaak en gelezen boeken.
Een paar van mijn vroegste herinneringen zijn momenten waarop ik in een boekje keek naar de prentjes, of voelde aan de vele structuren die erin gemaakt waren (soms zelfs met geluidjes bij). De leeftijd die ik had wanneer ik echt begon te lezen was relatief laag, zelfs al voor het eerste leerjaar begon. Ik had de smaak meteen te pakken. Lezen is voor mij sinds jong af aan een normaliteit geweest, iets wat ik graag deed en nooit met tegenzin. In tegenstelling tot jongeren van mijn leeftijd nu, is lezen een van de dingen waar ik naar uit kijk en die mij kalmeren.

Van "Maan Roos Vis" naar boeken met spanning of romantiek, tot zelfs biografieën. Als het een boek is dat mij aanspreekt, zal ik het zonder enige twijfel (en vaak ook in één zitting) uitlezen. De ontmoediging wanneer je niet door de eerste paar pagina's van een boek raakt, is voor mij vaak de indicatie dat dit boek niet voor mij is weggelegd. Ik lees heel graag boeken in het Engels, maar Nederlands is en blijft mijn moedertaal en is dus ook het vlotst leesbaar. Tijdens vakanties lees ik nog het liefst van allemaal. Zon, zee en een goed boek. Dat is voor mij een ideale situatie.

Tot de volgende!
Nath

Post a Comment

Latest Instagrams

© Nathalie Van Hauwe. Design by Fearne.